Algemene VoorWaarden

Algemene voorwaarden van shoewinkel.nl

  1. Koop Overeenkomst
  2. Prijzen
  3. Betalingswijze
  4. Betaling niet gelukt
  5. Levering
  6. Verzendwijze en kosten
  7. Levertijd
  8. Pakketten, niet afgehaald op postkantoor
  9. Uw orderstatus
  10. Ruilen/ Retourneren van een artikel
  11. Garantie
  12. Verkeerd artikel ontvangen
  13. Klachten/ Geschillen
  14. Uw persoonlijke gegevens bij shoewinkel.nl
  15. Maten

1. KOOP OVEREENKOMST

Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van een order in onze web shop. Ter bevestiging sturen wij u een email met daarin alle order/adres gegevens zoals u dat heeft ingevuld. Fouten en vergissingen komen geheel voor risico en rekening van de koper. Wilt u de order alsnog annuleren dan dient u direct na het plaatsen van de order, een email naar ons te sturen met daarin de reden van annuleren. Annuleert u te laat en is de order verwerkt/verzonden, dan bent u zelf verantwoordelijk voor de retour/verzendkosten.

2. PRIJZEN

De prijzen op shoewinkel.nl zijn in euro inclusief B.T.W., maar exclusief verzendkosten. De klanten betalen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 20,00, maar bij een bestelling onder de € 19,99 betalen de klanten zelf de verzendkosten. Hierbij de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht, hoe lichter het pakket hoe goedkoper de verzendkosten.

3. BETALINGSWIJZE

De geplaatste orders dienen vooruit betaald te worden via telebankieren of betaling via IDEAL.

3.1. Betaling via telebankieren. Na het plaatsen van uw order ontvangt u per email de gegevens u nodig heeft om het bedrag van de bestelling over te kunnen maken. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze rekening, zal de bestelling naar u worden verzonden of op uw verzoek worden klaargezet voor afhalen.

Gegevens voor betaling via telebankieren:

shoewinkel.nl
Boschstraat 33 A

6211 AT Maastricht
Nederland
Rekeningnummer/ IBAN: NL89ABNA0455319286

3.2. Betaling via IDEAL. De eenvoudigste en snelste manier van betalen is door middel van IDEAL. Kiest u hiervoor dan kan uw bestelling direct verwerkt worden zodra de betaling is afgerond en uw bestelling is ontvangen. Met IDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. IDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van IDEAL hoeft u zich niet eerst te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken

4. BETALING NIET GELUKT.

Wanneer uw betaling niet is gelukt, kunt u telefonisch contact met ons nemen via telefoonnummer 0644866812. Wij raadplegen dan onze rekening om te controleren of de betaling inderdaad niet is vervolmaakt. Wellicht dat een betaling alsnog later word bijgeschreven. In dat geval kunt u desgewenst de bestelling door laten gaan, indien anders gewenst. Dan gelieve alsnog telefonisch contact met ons te nemen via bovenstaand telefoonnummer.

5. LEVERING.

De bestelling bij shoewinkel.nl zijn goed verpakt en de verzending gebeurt in Nederland via TNT-Post en DHL, in Belgie de verzending gebeurt via Kiala en Bpost.

6. VERZENDWIJZE EN KOSTEN.

Bij een bestelling boven de € 20,00 betaalt u geen verzendkosten( dit voorwaarde geldt voor Nederland zowel voor de Belgische klanten). Wat betreft de bestelling onder de € 19,99 wordt wel verzendkosten aanrekening gebracht. Hierbij de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht van bestelling.

7. LEVERTIJD.

Ons streven is een levertijd binnen 4 werkdagen na ontvangst van de betaling van uw order.

8. PAKKETTEN NIET AFGEHAALD OP POSTKANTOOR.

Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het woonadres. Als factuuradres moet in elk geval altijd uw woonadres vermelden. 
Zodra uw pakketje ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per mail. Als u uw pakketje, ondanks de bevestigde verzenddatum, niet binnen maximaal 4 werkdagen ontvangt, kunt u contact opnemen met de vermeld contact adres op de website.

U kunt ons bereiken via e-mail- info@shoewinkel.nl en telefoonnummer- 06 44866812 – 24/7. 
 

9. UW ORDERSTATUS.

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen enkele dagen aan u te leveren. Met ons assortiment van veel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren, ontkomen we er soms niet aan dat een bepaald artikel even niet leverbaar is waardoor de order word vertraagd.  Mocht dit het geval zijn, nemen wij contact met u via het door u opgegeven email adres of telefoonnummer. (Deze verplicht op te geven bij het invullen van de order)

 10. RUILEN/RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL.

Klanten van shoewinkel.nl hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te kunnen ruilen/retourneren. LET WEL! ALLEEN ONBEDRUKTE ARTIKELEN MET AANGEHECHT ARTIKELKAARTJE KOMEN HIERVOOR IN AANMERKING. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat. Ze moeten in originele staat verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Ook mogen eventuele labels, stickers en kaartjes niet verwijderd zijn.

Bij het retourneren van een artikel komt de verzendkosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel dienen te worden vergoed. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper

 11. GARANTIE.

Indien u een beschadigd product ontvangt ( met aangehecht prijskaartje/label), in een onbeschadigde verpakking wordt deze door shoewinkel.nl omgeruild voor eenzelfde product. Hiertoe dient de klant binnen 5 dagen na ontvangst van het product contact op te nemen met shoewinkel.nl.

Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd, vergoeden we de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen.  Het beschadigde artikel dient met aangehecht prijskaartje/label retour te komen aan ons.

12. VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN.

Indien u een verkeerd product ontvangt, wordt deze door shoewinkel.nl omgeruild voor eenzelfde  (1e gewenste) product. Hiertoe dient u binnen 5 dagen na ontvangst van het product contact met ons te nemen per email. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden wij de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen. Tevens dient u een kopie van de email die bij uw bestelling geleverd is, bij te voegen.

13.  KLACHTEN/ GESCHILLEN.

Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen shoewinkel.nl en de wederpartij mochten ontstaan.  Klachten over uw order dient u altijd binnen 10 dagen na het plaatsen van uw order, schriftelijk (email) aan ons te melden.

14. UW PERSOONLIJKE GEGEVENS BIJ shoewinkel.nl

wij zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Op verzoek zullen wij uw geregistreerde gegevens aan u verzenden.

15. MATEN.

Zie deze bij het product dat u wilt bestellen.

Algemene voorwaarden van Shoewinkel.nl

1. Koop Overeenkomst
2. Prijzen
3. Betalingswijze
4. Betaling niet gelukt
5. Levering
6. Verzendwijze en kosten
7. Levertijd
8. Pakketten, niet afgehaald op postkantoor
9. Uw orderstatus
10. Ruilen/ Retourneren van een artikel
11. Garantie
12. Verkeerd artikel ontvangen
13. Klachten/ Geschillen
14. Uw persoonlijke gegevens bij shoewinkel
15. Maten

1. KOOP OVEREENKOMST

Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van een order in onze web shop. Ter bevestiging sturen wij u een email met daarin alle order/adres gegevens zoals u dat heeft ingevuld. Fouten en vergissingen komen geheel voor risico en rekening van de koper. Wilt u de order alsnog annuleren dan dient u direct na het plaatsen van de order, een email naar ons te sturen met daarin de reden van annuleren. Annuleert u te laat en is de order verwerkt/verzonden, dan bent u zelf verantwoordelijk voor de retour/verzendkosten.

2. PRIJZEN

De prijzen op shoewinkel zijn in euro inclusief B.T.W., maar exclusief verzendkosten. De klanten betalen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 20,00, maar bij een bestelling onder de € 19,99 betalen de klanten zelf de verzendkosten. Hierbij de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht, hoe lichter het pakket hoe goedkoper de verzendkosten.

3. BETALINGSWIJZE

De geplaatste orders dienen vooruit betaald te worden via telebankieren of betaling via IDEAL.

3.1. Betaling via telebankieren. Na het plaatsen van uw order ontvangt u per email de gegevens u nodig heeft om het bedrag van de bestelling over te kunnen maken. Zodra uw betaling is bijgeschreven op onze rekening, zal de bestelling naar u worden verzonden of op uw verzoek worden klaargezet voor afhalen.

Gegevens voor betaling via telebankieren:

Shoewinkel
Boschstraat 33 A

6211 AT Maastricht
Nederland
Rekeningnummer/ IBAN: NL89ABNA0455319286

3.2. Betaling via IDEAL. De eenvoudigste en snelste manier van betalen is door middel van IDEAL. Kiest u hiervoor dan kan uw bestelling direct verwerkt worden zodra de betaling is afgerond en uw bestelling is ontvangen. Met IDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. IDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van IDEAL hoeft u zich niet eerst te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken

4. BETALING NIET GELUKT.

Wanneer uw betaling niet is gelukt, kunt u telefonisch contact met ons nemen via telefoonnummer 0617212444. Wij raadplegen dan onze rekening om te controleren of de betaling inderdaad niet is vervolmaakt. Wellicht dat een betaling alsnog later word bijgeschreven. In dat geval kunt u desgewenst de bestelling door laten gaan, indien anders gewenst. Dan gelieve alsnog telefonisch contact met ons te nemen via bovenstaand telefoonnummer.

5. LEVERING.

De bestelling bij Shoewinkel zijn goed verpakt en de verzending gebeurt in Nederland en in Belgie via GLS.

6. VERZENDWIJZE EN KOSTEN.

Bij een bestelling boven de € 20,00 betaalt u geen verzendkosten( dit voorwaarde geldt voor Nederland zowel voor de Belgische klanten). Wat betreft de bestelling onder de € 19,99 wordt wel verzendkosten aanrekening gebracht. Hierbij de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht van bestelling.

7. LEVERTIJD.

Ons streven is een levertijd binnen een a twee werkdagen na ontvangst van de betaling van uw order.

8. PAKKETTEN NIET AFGEHAALD OP POSTKANTOOR.

Binnen Nederland leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het woonadres. Als factuuradres moet in elk geval altijd uw woonadres vermelden.
Zodra uw pakketje ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per mail. Als u uw pakketje, ondanks de bevestigde verzenddatum, niet binnen maximaal 4 werkdagen ontvangt, kunt u contact opnemen met de vermeld contact adres op de website.

U kunt ons bereiken via e-mail- info@shoewinkel.nl en telefoonnummer- 06 17212444 – 24/7.


9. UW ORDERSTATUS.

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen enkele dagen aan u te leveren. Met ons assortiment van veel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren, ontkomen we er soms niet aan dat een bepaald artikel even niet leverbaar is waardoor de order word vertraagd. Mocht dit het geval zijn, nemen wij contact met u via het door u opgegeven email adres of telefoonnummer. (Deze verplicht op te geven bij het invullen van de order)

10. RUILEN/RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL.

Klanten van Shoewinkel hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te kunnen ruilen/retourneren. LET WEL! ALLEEN ONBEDRUKTE ARTIKELEN MET AANGEHECHT ARTIKELKAARTJE KOMEN HIERVOOR IN AANMERKING. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat. Ze moeten in originele staat verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Ook mogen eventuele labels, stickers en kaartjes niet verwijderd zijn.

Bij het retourneren van een artikel komt de verzendkosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel dienen te worden vergoed. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper

11. GARANTIE.

Indien u een beschadigd product ontvangt ( met aangehecht prijskaartje/label), in een onbeschadigde verpakking wordt deze door Shoewinkel omgeruild voor eenzelfde product. Hiertoe dient de klant binnen 5 dagen na ontvangst van het product contact op te nemen met shoewinkel.

Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd, vergoeden we de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen. Het beschadigde artikel dient met aangehecht prijskaartje/label retour te komen aan ons.

12. VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN.

Indien u een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Shoewinkel omgeruild voor eenzelfde (1e gewenste) product. Hiertoe dient u binnen 5 dagen na ontvangst van het product contact met ons te nemen per email. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden wij de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen. Tevens dient u een kopie van de email die bij uw bestelling geleverd is, bij te voegen.

13. KLACHTEN/ GESCHILLEN.

Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen Shoewinkel en de wederpartij mochten ontstaan. Klachten over uw order dient u altijd binnen 10 dagen na het plaatsen van uw order, schriftelijk (email) aan ons te melden.

14. UW PERSOONLIJKE GEGEVENS BIJ Shoewinkel

wij zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Op verzoek zullen wij uw geregistreerde gegevens aan u verzenden.

15. MATEN.

Zie deze bij het product dat u wilt bestellen.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Geen resultaten gevonden. Probeer andere filters te gebruiken.
© 2015 - 2019 schoenen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.